zaterdag 28 december 2013

Day 9 - Someone I Love - #30dayphotochallenge

Eén gekruiste blik en de luidsprekers in mijn hoofd galmden "dat is'em!" 
Na dat besef heeft het nog wel enige tijd geduurd voor ik mijn kussers op die van hem mocht zetten en alles heerlijk werd ondergedompeld in rozengeur. 
Echter, voordat ik hier afglijdt naar een melig stationsromannetje ...

Heel af en toe zou ik hem ook met plezier achter het behang - zo'n toffe, gepimpte retroversie - willen plakken. 
Venus en Mars, ze kunnen mijlenver verwijderd liggen, verdekke. Zoals de Kempen van Oost- en West-Vlaanderen.

Als ik hem dan opnieuw van achter dat behang pruts, dan is hij toch heel vooral en helemaal the someone special I love
 
Day 9 - Someone I Love @RadioModern - #30dayphotochallenge
 

1 opmerking:

  1. Beste, het was even om MIJN Mening te Geven Over Dit pizzeria.
    Ik bestel nu al 1 jaar Bij Pizza Espressa, het eten is altijd lekker, heb al BIJNA alle Pizza's Gegeten bij Espressa, Soms Zijn ze Telaat dat klopt maar Zolang mijn Pizza Warm en ( LEKKER) wordt geleverd ben ik tevreden. en Ben zeker een VASTE klant, nu telkens da ik Bestel bij Espressa , krijg ik Een blikje Gratis dit is aangenaam en gebeurdt Niet bij alle restaurants, Ik raad Uw aan Om Nog is te proberen het zal Zeker en vast Goed verlopen Deze Keer !! Dank Voor Uw Begrip.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...