dinsdag 24 december 2013

Day 6 - Obsession - #30dayphotochallenge

Ik ben niet zeker of ik het zelf zou betitelen als een "obsessie", 
maar ik ben wel gek op mooie en leuke tijdschriften en notaboekjes. 

Mooie foto's, fijne & inspirerende artikels, een noot humor, gaaf taalgebruik. Flow, VT Wonen, Delicious., The Simple Things, Monocle, Jamie. 
En een rits nu-en-dan-titels.
 
Met roze, zwart, wit. 
Effen of gelijnd. 
Moleskine, Hema, Ikea, overal en nergens. Om te kribbelen en om lijstjes te maken. Want ook daar ben ik gek op: lijstjes.

Kom ik iets van dat alles tegen, dan vind je me negen op de tien na een tijdje wel aan de kassa, met dat leuks in mijn handen. 
Ik krijg er leuke kriebels en bruis van. Mijn hoofd tintelt dan. 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...