woensdag 2 oktober 2013

Casa Bacardi in Brussel: reserveer nu je plekje!

Het moet zijn dat ik in een eerder leven graag in een rokje van stro en een bloesje met felgekleurde bloemen al fiks heupwiegend de dag doorbracht. Rum, en dan liefst gemengd en gemixt, ik drink dat immers graag. 

The Gentlemen, L'Amour & Le Sid
Als Bacardi dan zijn pop-upbar Casa Bacardi neerpoot aan de Louiza-buurt van onze hoofdstad, dan ben ik er graag bij. Desnoods met felle bloemen en een rokje van stro, maar toch liefst in een iets meer fashionable outfit. Hoe dan ook, de kans dat ik daar een geweldige rum-cocktail in mijn handen heb, is ... nogal groot. "Blij" voert dus de boventoon.

De avond dat ik genoot - dat heupwiegende had ik wel mee - van funky tunes in de prachtige art-decosetting van Hotel Wieleman, stonden Bacardi Brand Ambassadors Frank Symons en Marc Colfs samen met Roman Foltan in voor de superbe drinks. Die laatste shaket ze normaal in de tot beste cocktailbar ter wereld uitgeroepen The Artisan Bar in London.


 Maar steek die zakdoek maar weer weg en droog je tranen. Nog tot en met vrijdag 18 oktober kunnen de happy few die een plekje weten te bemachtigen immers terecht in de Brusselse Casa Bacardi. Niet meer voor de Foltan-cocktails, maar wel voor lekkers met rum van een hele rist andere famous en infamous barmannen en -vrouwen. Zoals daar zijn: 

03/10 - Boudewijn Mesritz (NL - Tales & Spirits)
04/10 - Marc Plumridge (UK - Flying Bartender)
05/10 - Shingo Gokan (NY - Angel's Share) & Ben Belmans (BE - Ben's Bar)
10/10 - Arijit Bose (IN - Getafix) & Remigijus Beinoras (LT - From Lithuania with Love)
11/10 - Metinee Kongsrivilai (UK - The White Lyan)
12/10 - Mica Rousseau (MX - Four Seasons)
17/10 - Tom Walker (UK - The Savoy)
18/10 - Elizaveta "Lizzy" Evdokimova (RU - Delicatessen)


Je onderdompelen in Caraïbische, funky sferen met een prachtige cocktail in je hand, is juist één telefoontje van je verwijderd. Een bezoekje aan La Casa kan elke donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond na reservatie op het nummer 
0483 20 56 97

Plaatsen zijn beperkt, de cocktails niet, net zomin als de easy going vibe

Alweer op...


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...