donderdag 12 september 2013

Zwart is poëtisch


Ik? Fashionista? Niet echt. Maar 'k heb mijn outfit wel graag gepast en bemeten, dus sta ik 's morgens meer dan eens puzzelend voor mijn kleerkast. 

Meer dan eens ook resulteert die puzzelronde in een zwarte tenue. Net zoals die ene keer, met een prachtige zwarte kokerjurk met sensueel decolleté van French Connection UK om mijn lijf, nagel-op-de-kop-cadeau van L'Amour trouwens. Kreeg ik ineens de vraag of ik in een depressie zat, of anders in de rouw was?

Ik verslikte me bijna in mijn glas bubbels. 

Niet omdat de vraag werkelijk rechttoe-rechtaan was - dat heb ik graag - maar omdat ik er geen logische jota van begreep. 
"Awel, zo zwart vandaag?" kwam er als helpende hand van de vraagsteller. 

Ik nam dan nog maar een slokje van mijn bubbels. 

Zwart is stijlvol, nooit saai en soms ook expressief. Black is poetic. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...