donderdag 21 maart 2013

Mijn eerste rok in 1.2.3.4.5.6.7!

Het was niet van 1.2.3, maar ook niet van 8.9.10. Uiteindelijk naaide ik mijn eerste zelfgemaakte hoger-in-de-taille swing skirt in ongeveer 7 uurtjes bij elkaar, weliswaar bijgestaan door de sympathieke hulp van Workshops Marleen.

Ik genoot er zo van dat ik het zowaar jammer vond dat het zo vlotjes ging. Ik had gerust nog in 10.11.12 aan dit flink stuk florale stof willen werken.
Rokje "Jane" @ Workshop made by me!
Ik ben niet zo'n fan van vele "outfitfoto's" die je op sommige blogs ziet passeren, wegens te donker, een te saaie snoet, te slecht belicht, ik-doe-alsof-ik-hier-heel-toevallig-mooi-tegen-dat-muurtje-sta... keer-op-keer en gewoon te oninspirerend. Soit, ik weet, er zijn ook goede voorbeelden van, maar ik vrees een beetje voor mijn outfit-foto-kwaliteiten.

En omdat een rok nu eenmaal niet tot zijn recht komt op een kapstok en mijn heupen de enige in huis zijn om hem iets of wat leuk op te draperen, ben ik dan maar voor de gulden middenweg gegaan: enkel onderlichaam (dus geen flauwe bad hair day-excuses nodig) en de randen beetje flou (rommel op de achtergrond snel wegwerken)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...