woensdag 28 november 2012

Count Your Blessings! I'm in!

La Monroe kirde ooit vrolijk: "Keep smiling, because life is a beautiful thing and there’s so much to smile about." Ze slaat daarmee de nagel op zijn kop: het is dat waarbij het om het Count-Yout-Blessings-project omgaat ... Stilstaan bij alledaagse schoonheid en geluk. Want ook al heeft het leven je in zijn wruggreep, om het hoekje schuilt er soms een kleine lach.


Een beetje (veel - te veel?) Bond Zonder Naam, maar dan revisited. Je weet dat ik niet vies ben van een goedgeplaatste, vrolijke spreuk hier en daar, als tegengewicht tegen de grijze dagen, het snelle gegrom, de alledaagse drukte en de kleine probleempjes. 

Dus toen ik bij Zilverblauw het Count-Your-Blessings Blog initiatief tegenkwam, ging het hier van gesprankel en gesprinkel. Vanaf nu hou ik mijn kleine gelukzaligheden niet meer voor mezelf, mijn Liefste of voor de collega's tijdens de lunch - die ondertussen ongeneerd met hun ogen rollen als ik weer met een happy spreuk kom - maar zal ik ze ook hier delen.  

Voor een hoop kleur en positiviteit! En gesprankel en gesprinkel. 

Bacio!
x  


2 opmerkingen:

  1. Kei-leuk initiatief! Misschien ook wel iets voor Tierlanntijntjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat ook met Tierlanntijntjes in mijn hoofd en ging je er nog over mailen! ;-)

    Doen!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...