vrijdag 6 mei 2011

Wijn drinken voor autoliefhebbers


In een iets verder gelegen en duister verleden bracht ik met oestrogenen overgoten teksten aan voor Drivr.be. Deze mooie website verenigt de petrol heads der lage landen, met ruimte voor stijl en humor. Een niet zo'n vaak voorkomende combi. 

Op tijd zag ik in dat ik meer te zeggen had over kookpotten en ingrediënten, dan over pk's, autobanden, motorblokken en koppeling, dus trok ik me terug op mijn eigenste speelterrein hier. 

14,95 £ op www.caagis.com

Maar af en toe voel ik die Drive(r) nog eens kriebelen. Bijvoorbeeld als ik zo'n grappige wijnstop tegenkom op een surfstrooptocht. Voor de auto-slash-wijnliefhebber. Een zesde versnelling is (veiligheidshalve?) weggelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...