dinsdag 31 mei 2011

Royal Ballerina's voor een ballerina-addict

Ik ben geen shoe addict en dat ligt aan de ontwerpers: ik weet meestal goed wat ik wil en de gemiddelde shoe designer lijkt dat niet te weten. Dat bewijst mijn beperkte schoenencollectie die bovendien heel eenvoudig in te delen is in instant crush high heels en all round, girly en eeuwigdurend succesnummer, platte ballerina's. 

Beperken tot zwart en bruin?!

Maar zelfs het vinden van een eeuwigdurend succesnummer is geen sinecure. Struin web en winkelstraat af en je komt tegen: te plat, stom hakje, foute kleur, verkeerd materiaal, te braaf, te plomp, te slap, te stijf ... Maar ik panikeer niet - wat een uitzondering! - want vriendinnen Annick Claeys en Tania Berkovitch creëerden een ballerina-hemel met Royal Ballerina's.

Keuzeproblemen!
Royal Ballerina's dat is één model van de platte schoen met obligaat strikje in alle kleuren van de regenboog en in een waaier aan materialen. Online - dus met hooguit drie muisklikken, tenzij je niet kan kiezen - te bestellen voor een basisprijs vanaf € 69. Ok, dat ligt net boven mijn ballerina-budget, maar hey, voor de hemel heeft een mens wel € 19 euro extra over!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...