woensdag 25 mei 2011

Schetsen en ideeën met Moleskine

Waren er geen Moleskine-schetsboekjes dan waren ook Van Gogh's fameuze Zonnebloemen en Sterrennacht, Picasso's Guernica en Nude Woman with a Necklace of Hemmingway's The Old Men and The Sea er niet. Oké, dit is misschien wat kort door de bocht, maar "once you have a Moleskine-notebook, you never go ... euhm.. back". 

Ik ben gek op schriftjes allerhande. Niet onlogisch dus dat de Moleskine-boekjes op de plek die ik mijn thuis noem overal rondslingeren. De pandemie begon met de klassieke, zwarte agenda en breidde ondertussen uit naar een de rode variant, dik en dun, het reporterboekje, het reisverslagkribbelschriftje, het kook- en receptenboek, nog een klassiek zwart schetsboekje, maar deze keer zonder lijntjes enz.


En onlangs mocht ik cadeaupapier wegscheuren om mijn nieuwe aanwinst te ontdekken: een knalroze en een zachtroze Moleskine Volant-schrift, mét lijntjes. Ideaal voor interviews, ideeën, plannen, schetsen en knipsels! Wie wil er al een tentoonstellingsruimte reserveren voor mijn werk, aub?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...