vrijdag 19 november 2010

In dubio

Bepaalde dingen zijn genetisch, zoals daar zijn: de kleur van je ogen en de liefhebberij voor bloemen. Mijn moeder gaf de blauwe ogen, mijn vader's vader gaf de sensitiviteit voor de fleurige zaken des levens (mag ik wel vriendelijk vragen me niet te verordenen een lelie uit het aanbod aan te duiden).

Toen ik dan ook op deze frivole items stuitte, ging mijn hart overstag. Dit was definitely een "Yay" voor mij: de bloemenprint, de meisjesachtige linten, het hakje, de retrotoets aan tenen en hiel, de verrassend kleurige zool. En dat alles in de meest feeërieke doos!

De prijs vond ik minder feeëriek, noch meisjesachtig... Ik zou bovendien bij God - gelukkig ben ik niet bepaald wat je noemt katholiek - niet weten waarbij ik deze zou dragen, maar toch staat de webpagina al twee dagen open zodat ik op doelloze momenten een beetje kan .... kijken, en dromen. To do or not to do? 

2 opmerkingen:

  1. Tja... Ik zou er m'n slaap niet om laten alleszins! ;)

    De hamvraag bij schoenen blijft: ga je ze dragen? En dan bedoel ik: meer dragen dan je rode killerheels. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, die killerheels blijken voorlopig vooral tentoonstellingsmaterial.

    Het zoals bij mijn eerste paar hakken: mensen kijken me aan alsof er een soort godzilla aankomt. Daar moet ik eerst over geraken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...