dinsdag 7 februari 2012

Ik heb een droom

Ik droom van en fantaseer over: 
- leuke Vespa-winkels
- met lekkere lunches
- en mooie fotoboeken
- en heerlijkheden om mee te nemen
- of fris ingerichte werkplekken
- met een "Ruth's lunch"
- en dan ook een zoet of hartig vieruurtje
- home made of course
- en van een klein persbureau met enkele vrienden (ik heb er al eentje in mijn hoofd)
- waar de inspiratie van de muren druipt
- en als dat niet is, waar de creativiteit van velen ieder versterkt
-  of van Table d'Amis' in het weekend
- en later misschien ook in de week
- aan een mooi gedekte tafel
- met vrienden van vrienden en vrienden
- is er wat mooiers?
- misschien een eigen dessertencreatie
- en van lekkere koffie
- met een donkere pittigheid
- en zoals ze het zo mooi in Italië zeggen "nero come la notte, dolce come l'amore e caldo come l'inferno"
- die uit zo'n mooie machien loopt
- en een echte barista erbij
- of kan ik dat ooit zelf nog doen
- en over dat het plan werkt
- over de zoektocht, het borrelen, de uitwerking, het groeien
- Over veel... 


3 opmerkingen:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...