woensdag 17 september 2014

IN BEELD: Een middag @Bar Berlijn


... Tenzij je Ruth heet en al 2 espresso's gedronken hebt: dan ga je beter voor water, véél water. 

Attente briefjes en kaartjes maken me blij!

 

"Let them eat cake" , zei ze. Dus bakten we een mooie citroen-merenguetaart. Te proeven @BarBerlijn, dat leek me wel al duidelijk.


  
Mijn nieuwe dikke vriend. Al klikt het nog niet altijd zo geweldig vlot. Geduld baart kunst en oefening is een schone deugd. Zoiets.
Ik zie toch al een pelikaan in mijn latte art, nee?



Tellen. Hoofdrekenen. Leve mijn nieuwe hersenverbindingen.


Kom gerust eens in real life piepen! De meeste donderdagen tover ik er een pelikaan - of een tulp, als je dat liever hebt - op je cappuccino.


Gemeentestraat 37
3010 Kessel-Lo

2 opmerkingen:

  1. Super !! Kom zeker eens af want dat is super dichtbij en ik hou altijd van een goede tas koffie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wil je dan een tulp of toch liever een pelikaan?

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...