maandag 13 januari 2014

Weg met de winterblues: vier Valentijn met Lush!

De kerstlichtjes zijn uit, de spar - een kerstboom is normaal geen "oooooh, dennenboom..." - hebben we het afgelopen weekend massaal in de fik gezet en het grote, donkere, zwarte, winterse gat lonkt. 
Of toch niet, want commerçanten overal ter wereld hebben als remedie tegen onze winterse depressie gelukkig net op tijd een nieuwe feestdag ingepland: oh weze welkom, gij licht in mijn winterse duisternis, gij Valentijn

 14 februari is een dag die ik in het algemeen eigenlijk kokhalzend en very "anti" doorbreng. Ik hou van roze, niet zo gek op rood. Ik hou van de liefde, niet zozeer van de kleffe zaken. Ik hou van improvisatie en buikgevoel, niet echt van een al te strikte planning. 

Maar dit jaar stort ik me met joelende overtuiging en barstenvol liefde op Valentijn en L'Amour. De 4,5 weken ervoor en de 35 of nog wat weken erachter.  

Parce que Lush - u weet wel, dat ontzettend lollige merk dat goed is voor uw lijf, het milieu en de diertjes - breidt momenteel zijn gamma uit met de leukste, roze-in-tien-tinten, heerlijkste Valentijnsproducten!

Close To You Massage Bar, Neon Love Soap, Prince Charming Showergel, The Kiss tinted Lip Balm, Love Locket Ballistic, Tender is The Night Massage Bar #Lush #Valentijn

Naar goede gewoonte - wat hou ik van standvastigheid - krijgt alles een erg leuke naam (ze haalden hun inspiratie uit de mooiste lovesongs en de leukste romantische films), bevat dit roze paradijs een minimum aan bewaarmiddelen, wordt elk verwenproductje vers gemaakt van zoveel mogelijk natuurlijke, biologische ingrediënten en is een instant happy-gevoel een zekerheid.

Trouwens, die geliefde is niet eens een must have, me dunkt. Je eigenste lijf gaat hier zeker en vast ook in z'n uppie van kunnen genieten!

Een favoriet kiezen is moeilijk. De geur van de Neon Love Soap met verse vijgen, passievruchten en sojayoghurt intrigeert me: om de zoveel minuten heb ik de neiging aan mijn blokje zeep te gaan snuffelen. En de lichtkleurende, verzorgende lipbalm - je wilt dat die kussers altijd in orde zijn - is heerlijk! 
 Douchen met L'Amour én Prince Charming - beter voor het milieu, maar wel druk in die douche - kikkert me helemaal op. Kan zijn dat die eerste er voor iets tussen zit, maar sowieso spelen de granaatappel, amandelolie, geranium, grapefruit en sandelhoutolie ook een rol. Nooit gedacht dat iets met vanille in me zo zou kunnen bekoren.

Daarom ook mijn tip: ga toch zelf eens sniffelen in een Lush Shop. De ingrediëntenlijst geeft zeker en vast een aanwijzing. Echter, ik heb al meermaals ervaren dat ik denk iets niet graag te ruiken, terwijl ik zot ben van het potje Happiness van Lush!

* 't Is voor België momenteel dan wel in Gent of Brussel (hier en hier) te doen. De shop in Antwerpen is even dicht om te kunnen verhuizen. Half februari kun je dan in de koekenstad op het nieuwe adres terecht! *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...