dinsdag 30 juli 2013

Ik ga op reis en ik lees ...

* Tove Alsterdal - Het Stille Graf De man is me totaal onbekend, maar hij komt uit het noorden en het verhaal zou een stevige crimi moeten zijn. Benieuwd! 

* Matthew Quick - Silver Linings Playbook Ik zag onlangs de film. Hoewel boordevol potentieel vond ik dat hij nog wat punch miste. Ontdek ik net het boek in mijn boekenkast. Ik geef het nog eens een kans: romcom met ietwat pit aan het zwembad, kan alsnog gaan werken.

* Kris Hoflack - De Wereld volgens Louis Tobback De burgervader die met zijn "team" van mijn woonplaats een fijne plek maakt. De man heeft visies - waar ik het misschien niet àltijd mee eens ben - en sterke uitspraken. Klaar om in zijn wereld te duiken. 

* Lars Kepler - Contract Ik las al vlotjes en gulzig Getuige en Hypnose. Opnieuw: Scandi sferen, spannende crimi, terwijl het toch ook maatschappelijke issues aanraakt. Niet brainless, wel entertainment. 

Erik Valeur - Het Zevende Kind Een tip van collega mister D. Het is spannend, het is Deens en het is een ietsie meer literatuur dan een Kepler. Het brein mag ook eens uitgedaagd worden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...