woensdag 29 mei 2013

Oppeppende lekkernijen - Count Your Blessings #8

Niet dat ik sinds vorige keren  geen blessings meer te tellen had, maar de ene keer doe ik het al mijmerend tijdens een wandeling, de andere keer post ik ze op de leuke, feelgood app Happier en de andere keer leuter ik erover gezeten aan een tafel met een glas wijn voor mijn neus en vrienden rondom me. Af en toe, minder dan ik zou willen, komen de positieve sparkles hier terecht.

Glitter on!

Want nu kreeg ik van vriendin S. een berichtje, dat ze heel even binnen zou wippen omdat ze een opkikker voor me had. Dat weer van de laatste tijd doet geen goed voor het humeur van een mens. Honderdtwintig deadlines die samenvallen doen dat evenmin, net zoals onverklaarbare "botpijnen" in rug, nek, pols, enkel ... Enfin, zowat elk gewricht van het menselijk lichaam. Koffiedates en inspirerende kookworkshops moeten skippen helpen ook al niet echt. 


Een vriendin die niet boos wordt wanneer je even geen tijd ziet, die meteen snapt dat het laatste stukje chocoladetaart wel eens de remedie voor je kan zijn en daar dan ook nog ontzettend schattige harten-koekjes bij doet, dat is een Gigantische blessing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...