zaterdag 25 augustus 2012

Een lekker extraatje op elke vakantiedag

Ergens in mijn jonge jaren besliste ik dat ik Jezus en zijn club vooral heel onderhoudende sprookjesfiguren vond, zoals Sneeuwwitje, Assepoester, Hans & Grietje en Merlijn De Tovenaar ook voor me waren. Leven in Schuld & Boete vond ik maar niets. Ik koos liever voor het motto "Alle Dagen Vakantie". 

Soms doe ik er samen met L'Amour nog een schepje bovenop en nemen we écht vakantie: geen (of toch niet veel) werk, geen deadlines, geen dingen die moeten, alleen zaken die mogen. Er hoeft niet eens een verplaatsing naar het buitenland in vervat zitten. Het enige dat er steevast bij hoort, is (blijven) lekker eten en drinken. En het was weer de moeite...  Hoewel het zelden veel moeite heeft gekost.

Mosselen met venkel en citroen, + Sancerre en kaarsjes

Acteur uit de post "Kickstart op Maandag"

Een goede start is alles
Vers Fruit in de ochtend
Grill, baby, grill - Dorade met rozemarijn en citroen

Healthy groentensapje - ROZE!
Kardemommesnurrer by Signe Johansen - Vleugje Stockholm-liefde - Stapje dichter bij de perfectie
Reuzetortellini met champignon en truffel - Lamsbout
Smikkelen en smakkelen met de avondzon op de snoet - Of zoals de Fransen al zeiden: "du pain, du vin et du boursin"
En het is nog niet gedaan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...