woensdag 29 september 2010

Bunker

Hallo?! Ja? Kan er iemand me vertellen waar ik een schuilkelder kan bestellen? Ik zou graag verhuizen... Wat? Je begrijpt het niet?! Het is nochtans niet zo moeilijk. Ja, we hebben pas iets gekocht. En ja, we zijn er stapelzot van: we wanen ons elke dag in een of andere poepchique metropool met ons view on the city centre en sunlight all over the place. Aha, en je vraagt je af waarom ik nu dan al wil verhuizen?

Wel, of ik pak ons nieuwe condo with view in een pantser in of ik verhuis naar een schuilkelder ... zodat niemand nog met zijn fikken aan mijn spullen kan komen! Toen er nog hoop heerste over die hete zomer stond mijn trouwe ijzeren ros in het daarvoor voorziene hokje op straat. Plots niet meer. Onze andere ros stond er nog wel te blinken (vooral het slot had diamon shine). Toen we al van de hete zomer in het zuiden hadden genoten en nog steeds hoopten op zo'n hete zomer hier - niet zoveel later dus - stond er niets meer te blinken. Weg diamond shine.

Goed, ondanks het idee dat je met je tekkels afblijft van datgene waar jij je zachte rondingen niet op te rusten legt, kon ik me - na enkele sessies "uit constructief je frustratie" - over die mysterieuze verdwijningen wel overzetten. Ik denk dat mijn geloof in de politie ook wel een rol speelde.

klingedingeling! Daar gaat mijn geloof in de politie, want verder dan het lieve schrijven dat ik nu een wrak mag komen uitkiezen voor € 15 (wrakken die ze trouwens toch wel zelf in de stadse omgeving oppikken: die staan zogezegd "in de weg") ging hun actie niet. Maar goed, me is in control of her frustration.

Nu niet meer. Want nu namen ze - deze keer een niet-blinkend geval, wegens een wrak gekocht bij de flikken - opnieuw ne vélo weg, uit - foert de beheersing - GODVERDOMME onze privé-eigendomse gronden!

Dus. Iemand een telefoonnummer van schuilkelder-pantserhuizen-weer-dat-klote-DNA-bouwers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...