maandag 24 augustus 2009

Onuitspreekbaar en mooi: fanmail

Ik trek rond, van hot naar her, omdat ik graag meemaak, ervaar, voel, niets mis, leer, opslurp, opzuig, absorbeer. Verhit en geklutst kwam ik onverwacht aangestrompeld tussen de ene en de andere Lei om de laatste holle klanken op te vangen van Yevgueni in het Hents. Het water weerkaatste 's mans schrijvers- en zangtalenten en vermaakte ze tot iets wat geen indruk naliet. De mojito's deden dat wel.




Ik trek verder rond, van hot naar her, klaar om op te nemen, om te kijken, om te voelen, om te dansen. Verhit, maar niet meer zo geklutst wring ik tussen een massa people, tussen bomen en trapjes om een blik te werpen op die andere Leuvenaar. Geen beeld, wel klank. Een vollere klank. Maar geen Kannibalen. Dat weerklinkt enkel in menig auto. Het zijn andere tonen, want ze hebben maar een uur om hart en ziel te veroveren. Plan lijkt te lukken.



Toch liever de cd. Of geef me een kiosk in het park met wat boterhammen. En een Klaas en een gitaar. En dat speciale om te delen. Geen kannibalen, wel overtuiging. De teksten, de sound, de humor, de waarheid.... Er komt nog, want ik wil mensen opeten, tot me nemen, voelen, proeven, horen, ervaren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...