woensdag 13 mei 2009

Feestjes en de nodige outfit

-> I like this one...

Ik ben gek op feestjes, vooral dansfeestjes. Niet alleen omdat je dan de hele wereld en alles wat je wakker houdt kan vergeten bij het dansen, maar ook omdat je dan een heerlijk excuus - als ik dat al nodig zou hebben - hebt om je op te dirken, kleur aan te brengen, haar te doen en zo het idee te krijgen dat het goed voelt jou te zijn.

Toevallig - nu ja, ik denk dat het voor de twee gelukkigen niet zo toevallig is - big party binnenkort op de planning. Jep, een van mijn beste vriendinnen gaat bootje varen met de man van haar leven. Dat moet gevierd worden, in stijl, in glans, als nooit tevoren ... Je kent de passende termen al wel!

Probleem is echter dat ik niets vind waarmee ik me kan omhullen dat aan die passende termen voldoet. Poep te rond, poep te stekend, boezem te aanwezig, boezem te benadrukt, net een buikje (ok, ik nuanceer: net méér buikje), te kort voor die due-metri-benen enz...

Ik heb echter al vooruitgang gemaakt: zaterdag slechts één jurkje gepast, vanmiddag op heel wat minder tijd toch heel wat meer kleedjes over mijn hoofd getrokken. Er is vooruitgang en hoop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...