vrijdag 10 oktober 2008

Ik stroom lekker door

Eindelijk! Een zucht van verlichting, een golf van ontspanning.

waar ben ik?

Néééé, geen rapporten uit te delen, besprekingen met hoofdredacteurs of doktersvisites voor bloeduitslagen.
Wel: de eerste buikdansles van het jaar!
En noem me geen beginner meer...

wat ben ik?

voor een uurtje waan ik me soepel als een rekker, iets sensueler dan een wandelende drilpudding en weg van de alles op de wereld als een astronaut die naar de maan reist.

waarom?

'cause I just like to dance, feel the moves, listen to the rhythms of the East.
And 'cause this girl would like to dance the 16th of January!

wie doet dit?
Artemisia en Anadil make some hips shake with graciousness and lovely smiles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...