donderdag 25 oktober 2007

Flat wordt fotostudio

Alex, één van de fotografen van Test-Aankoop, was op zoek naar een model en dan weet hij me altijd te vinden. Nu, het is een mes dat snijdt aan twee kanten: ik vind het een fijne ontsnapping uit mijn dagelijkse consumentenbezigheden.

Vandaar dat ik donderdagochtend in mijn eigen appartement, in mijn eigen pyama, voor mijn eigen artikel over omega 3, aan mijn eigen tafel kon aanschuiven voor een ontbijt.

De nodige producten waren aangeschaft en mooi volgens fotografische Test-Aankoopnormen op de tafel geschikt. Een ontbijt met vers tropisch fruit, een gekookte eitje (verrijkt mét omega 3!), melk, fruitsap, toast, boter (eveneens verrijkt met omega 3) en yoghurt krijg ik niet elke dag voorgeschoteld. Meestal is het een snelle hap muesli.

Nadat Alex alle lichten, beeldhoeken, kleuren en geuren uitgetest had, konden we aan de slag: toast met boter besmeren, eten en tegelijk in de camera lief lachen. Want wat is het toch heerlijk om de dag met omega 3 te beginnen! That's what we like for the restyling of Test-Gezondheid! Bovenstaande foto is een snap shot, geen geflitst beeld. Dat resultaat is te bezichtigen in Test-Gezondheid van december/januari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...