zondag 8 juni 2014

Tattoo est: de tijdelijke, customized tattoo

De volgeltjes begonnen te fluiten en ik nam een tattoo (om het kort door de bocht te stellen). Sinds begin mei siert een stukje gevleugelde tekst mijn lijf. Ik kan echt het werkwoord "sieren" gebruiken: zelfs mijn liefste mams die een tamelijke afkeer heeft (had?) van tattoos, sprak uit dat ze het best nog oké en fijn vindt.


Ik heb een tijdje - het idee dook jàren geleden al op - gedaan om van wens tot actie over te gaan. Ik ben nogal een angsthaas en mijn pijndrempel raakt zelfs een pasgeboren, niet-kruipende baby met ruimte over. Dankzij de tattookunsten van Dimi - en ja, ik geef toe, ook dankzij zijn sussende woorden - werd de haas in mij niet te fel uit zijn hol gelokt. Oh, wat vond ik mezelf stoer: ik gaf slechts 2 keer een kleine kik. 

Niet zo stoer, ook een lage pijndrempel, te wispelturig, bang van de combi ouderdom-rimpels-tattoo ... dan moet je nu doorklikken naar Tattoo Est

Dit Gents creatief bedrijf maakt tijdelijke, customized tattoos en ze zijn supertof. 't is zoals de plaktattoos van de smurfen uit mijn kindertijd waarmee ik wat kleur bracht op mijn onderarmen. Alleen, dit keer hebben ze meer stijl en zijn ze toch vooral voor de iets oudere "kindjes".
Ik vind de party-collectie wel lollig: stuur ze mee met je uitnodigingen en vraag mensen ze op te kleven als toegangsticket of als sleutel tot de bar. Of die "foute" love-tattoos: best lollig. Er valt wat mee te doen. Alleen, ik zie het vooral bij feestjes én ik geef geen feestjes voor 100 personen, terwijl 100 de minimale hoeveelheid tattoos is die je moet bestellen, veelal voor € 180 € 150.


Groepsaankoop of wel een grote party-plek en dito vriendengroep: ik mag de lezers van Niente di Particolare 10 % korting aanbieden op hun bestelling! Gebruik daarvoor de kortingscode 10DISCOUNT.  
(deze actie loopt van mei tot en met augustus)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...