woensdag 23 januari 2013

Smooth to kiss

Deadlines voor vervelende artikels die in mijn nek beginnen hijgen, snauwende collega's en immer grijze lucht. Zo'n dag vraagt om een beetje extra punch
Veilig achter mijn computer zittend, komt de punch van de lady bug lipstick van eeuwige favoriet M.A.C. Rood zonder too much te zijn, want dat laatste kunnen mijn fijne lippen en scherpe trekken niet verdragen. Het zou me alleen maar te streng maken, en dat willen we net niet op dagen zoals nu. 

Trouwens, als het budget wat krap is of je make-uptasje wat klein, dan kun je een vlokje van deze lipstick ook op je wangen (uit)smeren als blush. Didn't try that one yet, though.
Maar eerst de winterlipjes verwennen met de Kiehl's Lip Balm #1. Ooit als cadeautje in een Deauty box heeft het deze overtuigde Labello-gebruiker beetje bij beetje overtuigd. Al zal het L-product tegen de zomer de ietwat vettere Kiehl's vermoedelijk wel weer vervangen.
Smooth to kiss.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...