woensdag 17 februari 2010

Inhoud en verpakking

Ik wil een open keuken. En zo'n groot gasvuur waar ik kokenetenke kan spelen. Ook graag zo'n eiland dat de grootte van Haiwaï benadert, zodat ik daar een soort van buffet van kruidenpotjes, borden, filets van allerlei dieren en groenten uit alle windstreken kan uitstallen terwijk ik mijn spel speel. Een bad zou ook fijn zijn, om geurend in te bubbelen en weken. 't Mag op van die krullende pootjes. Chique! Gisteren tekende ik het plan uit voor het terras of de tuin, in mijn hoofd. De recupererende olijfboom van op mijn bureau krijgt het mooiste plekje.

De inhoud kan ik al samensprokkelen, afstemmen, bespreken bij een apero van tomatensap en droomsgewijs invullen. 't Is de verpakking die wat dwarsligt. Want hoewel in het begin van dit nieuwe jaar berichten de wereld werden ingestuurd over dalende immo-prijzen, snakt mijn lichaam nog altijd naar een chill-pill bij het berekenen van hypothecaire kredieten, schuldsaldoverzekeringen, koop- en notarisprijzen.

Will be continued...

2 opmerkingen:

  1. Het is een bittere pil, maar eens je doorbijt is de nasmaak gewoon overheerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de bemoedigende woorden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...