maandag 14 januari 2008

Terug van Turkije

Mijn ouders hadden een weekje in Turkije vertoefd. Deze keer niet om de (wilde) wateren te bedwingen, maar om aan land te genieten van het land. Ik had mijn lijstje vol buikdansverlangs mee gegeven, want het wil er al eens goedkoper te zijn en - naar mijn idee - gemakkelijker te vinden. Dat bleek echter een misvatting...

Geen rok, geen sjaaltje, geen outfit vol glitter, pareltjes en belletjes. Maar wel een cd van Tarkan!! Ik had hen gewaarschuwd voor kopieën, dus vol trots zei mijn vader bij het afgeven: "ja, en eerst hadden we dus een kopie vast, maar we hebben ons lekker niet laten doen." Wel, wat lekker... Want toen ik het doosje opende, bleek ook deze een kopie te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...