woensdag 6 februari 2013

Verwen jezelf met Beautea!

Gespot in een van de hippe winkels van de Amsterdamse Jordaan SPRMRKT: Beautea!
Een uitgebreid gamma van - hoe kan het ook anders - thee én beautyproducten. 
Met de weldadende werking van extracten van witte thee. Die zouden mijn huid moeten beschermen tegen omgevingsfactoren - lees: wind, regen, vriestemperaturen - en verouderingsverschijnselen. 
Al doet het geen bal, maar die indruk heb ik niet, ik ben verknocht aan de heerlijke geur. Als je me vanaf nu stiekem aan mijn handen ziet snuffelen, dan weet je hoe dat komt. Probeer het ook eens!

De verpakking staat zo mooi, sierlijk in je badkamer. Plus, als je de QR-code op de achterzijde scant, krijg je niet alleen wat uitleg over je product, maar stuurt die je meteen ook door naar een heerlijke playlist op Spotify! Dit is wat ik noem een ervaring verkopen. Yes, I'm spoiling me!

1 opmerking:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...