dinsdag 5 februari 2013

I hartje Vintage... En mijn nieuwe jurk

Afgelopen weekend spendeerde ik met Il mio amore in Amsterdam. Je weet wel, die stad waar die supersnelle Fyra-trein niet aankomt. Of, die stad waarvan de inwoners lekker doof lijken te zijn en ze de godganse dag alles naar elkaar roepen. Of, die stad met de prachtige grachten. Unesco Werelderfgoed, weet je wel. En om die Unesco dan te bedanken, hebben ze er daar niet beter op gevonden om er jonge meisjes onder rode lampen en achter glas allerlei soorten jonge en oude mannen naar binnen te lokken voor een wip. Ja, daar. Leuke stad. 

Nog leuker werd het toen ik op de Prinsengracht, tijdens een wandeling in een prachtige winterzon, het bord "I hartje vintage" zag bungelen in de ijzige winterwind. Dat deed mijn enthousiasme zo boosten dat ik Il mio Amore even op die Prinsengracht alleen zoekend op het stadsplan achterliet en als een rood aangelopen gek het pand binnen struikelde. Gelukkig heeft die schat van me al best wel wat kennis van mijn wezen en zijn en kwam hij even later gezwind hetzelfde pand binnen, met de woorden: "heb je al iets moois om te passen?"

www.ilovevintage.nl

Ja, eentje uit de duizend. 

Maar ik wijk af. Er lag daar veel moois om te passen en wat er niet lag, hadden die knappe vintage-meiden wel achteraan, want dit was het walhalla van webshop www.ilovevintage.nl! Waarom webshoppen, als het met vriendelijke hulp ook in real life kan en dus ging ik mijn gang. Jurk aan en uit, aan en ui, aan en uit. Twijfel aan en uit, aan en uit en aan en uit: de The Shirt Dress van Glamour Bunny - ooit in het rood gespot op het ranke lijf van Dita Von Teese, maar wist ik veel - was een schot in de roos en de favoriet van het pashalfuurtje, dus die verdween in de shoppingtas.

Heerlijke fit, mooie snit, uitgebreid aanbod. I hartje vintage.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...