maandag 11 februari 2013

My Body, My Soul & My Rituals!

Producten die een verhaal vertellen, hebben bij mij een streepje voor. Als die producten en hun verhaal ook nog eens mooi verpakt zijn, dan wordt het helemaal moeilijk te weerstaan om ze eens te proberen. Logisch gevolg van bovenstaande stellingen: ik ben helemaal weg van de nieuwe, uitgebreeeeeeeiiiiiiide lijn verzorgingsproducten van Rituals.

Het verhaal van de Rituals-verwennerijen leek me in den beginne wel iets uitgebreider, met korte duiding van de eeuwenoude rituelen bij de Inca's, van dat vrouwtje in de Himalaya en uit de Marokkaanse hamam ook op de verpakking. In de loop van de succesjaren legden de Rituals-dames en -heren de focus meer op de puurheid van de ingrediënten en het heerlijke effect ervan op jouw welzijn en minder op de Inca's en vrouwtjes in de Himalaya. Ik heb liever fase 1, maar ook met dat laatste verhaal bleven ze me bekoren. 


Ook met hun nieuwe lijn scoren ze: frisse verpakking en een speelgoedwinkel van crèmes, gels en lotions om je eigenste schoonheidsritueel op maat uit te werken. Voor alle producten - reinigen, gevoelige huid, hydrateren en anti-aging - is het voor Rituals, zoals altijd, logisch om gebruik te maken van de weldadende effecten van planten van over de hele wereld. 

My Body, My Soul, My Rituals doen het vanaf nu dan ook met de Sensational Soft Cleanser (een geweldige reinigingsgel die bij het uitsmeren verandert in een zachte olie: fantastisch!). Jammer genoeg moet ik het zonder de hydraterende Eye Contour Lotion (bye, bye, doffe kringen) stellen wegens een allergische huidreactie... Verdekke, want zo'n leuk smeerseltje!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...