vrijdag 27 juli 2012

Foert zwaartekracht

Ik wist al wat zwaartekracht was toen ik nog maar net lyrische volzinnen kon samenstellen. Als vierjarige kon ik me immers al mateloos ergeren aan mijn steiler-dan-steil naar beneden vallende haar. Mijn moeder hielp niet echt toen ze bij elk kappersbezoek de knipgast opdroeg om een zogenaamde carré te knippen, met bijhorende frou.

Loodrecht, onderhevig aan de zwaartekracht, viel het haar al die jaren naar beneden. Krultangen, volumemousses, kappersbeurten, krulspelden en brushing-sessies slaagden er werkelijk nooit - als in jamais - in om mijn kapsel langer dan een halfuur volumineus te houden.

Was dat even buiten Wakko Hairdressers en Fabian gerekend! God Save the Queen voor hun bestaan! Bovengenoemde fashionable knipgast kwam een van de laatste keren aandraven met een produit de miracle voor mijn Newtoniaanse haren. "Jaja", dacht mijn cynische ik. 

Ik sluit mijn cynische ik op: ik moet Fabian overschot van gelijk geven. Een euromunt groot kwakje van Kevin Murphy's Volumiser doet mijn kapsel werkelijk ontploffen. Aanbrengen op vochtig haar, beetje inmasseren en dan gewoon al knedend droogblazen. Poef: ontplofte, maar controleerbare haren... en dat zeker twee dagen lang. Zo gemakkelijk is volume! 

Bovendien bevat dit wondermiddel geen olieachtige substanties en is het samengesteld uit natuurlijke ingrediënten. Foert, wetten der fysica! Foert, zwaartekracht!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...