zondag 26 augustus 2007

jep, definitely!

Ik kon de lokroep toch niet weerstaan... Het klonk te zeer als een feestje. En Sven van Hees staat toch wel bekend om zijn fijne dancetunes! En wat kan me nu meer ontspannen dan dansen - of toch hetgeen wat daarvoor moet doorgaan?

Ik kwam er laat aan en de vorige bands (o.a. de band van Marieke Van Looveren) hadden hun werk blijkbaar goed gedaan: het pompte, het bruiste, het danste, het dronk, het lachte, het was er! Sven van Hees maakte mooi af wat de anderen begonnen waren.

En de scouts- en familie Aertsclan zorgden met plezier voor de kers op de taart: Dries liet elke vezel van zijn lichaam meedijnen op de technobeats, Bert VL had zijn kids veilig ondergebracht en ging met veel schwung en charisma tekeer, zijn broetie deed hetzelfde (als hij geen foto's van deze zwalpende lichamen aan het nemen was), de Engelsmannen Thijs en Brecht lieten een potje Londonse show zien en samen met ons Joke en Ellen probeerde ik voor wat vrouwelijk tegengewicht te zorgen. Ik denk dat we daar zeker in geslaagd zijn! Dat was natuurlijk niet zo moeilijk. Deze twee shakers waren al even opgewarmd en in vorm... Het feestje werd afgesloten in de Nok, maar dit ego koos toch maar voor haar bed en een boek.

1 opmerking:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...