zaterdag 25 augustus 2007

de Stille Kempen een partybuurt?

Op dit moment golven de pompende bassen van Sven van Hees over 't Geiteblak aan de Konijnenberg, vermoed ik, aangezien het duidelijk is dat ik nu aan mijn laptop zit te schrijven.

Ik was het vergeten, maar werd ingelicht dat het jaarlijkse zomerfestivalletje - slash - vrijpodium van JH de Nok plaatsvond. Ik had andere dingen aan mijn hoofd: wegkruipen op de zetel voor de tv met de avonturen van Sam Ryan in Silent Witness (foto). Zaterdagavond op Canvas betekent immers Britse detectives. En ik heb ze het liefst met vrouwen in de hoofdrol. Is dat de feministe in mij?

Nu ik ingelicht ben over de aan de gang zijnde festiviteiten op 2 km afstand begint het toch te knagen. Het dekentje vliegt van mijn benen af en terug erop. Wat zou ik doen? Lekker knus, saai en burgerlijk op de zetel blijven zitten of checking the party out?

2 opmerkingen:

  1. Als ik hierboven lees, denk ik niet dat je het erg vind dat ik je aan het twijfelen heb gebracht?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nope, not at all!
    Het was fijn om nog eens lekker te dansen. Vind het zelfs jammer dat ik niet eerder van mijn luie zetel gekomen ben. :-)
    Volgende keer nog eens, maar waar?

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...