zondag 5 augustus 2007

Een dagje naar "'t Stad"

A'pen, aka 't Stad. Normaal een te mijden plek op zaterdag, naar mijn bescheiden mening. Aangezien een gepland babybezoek niet kon doorgaan, hadden Sarah, Jonathan en ik afgesproken om een lekker dagje te genieten in de schaduw (en zon) van de kathedraal: rondkuieren, terrasje in de zon op't Zuid, snel hapje eten en vooral lekker kletsen over "de dingen des levens". Heerlijk gewoon om dat met vrienden te doen! Wat een luxe...







De Meir, aka winkelparadijs, maar absoluut te mijden op een zaterdagmiddag!!! Nu ja, ik kom ook altijd terecht waar ik aanvankelijk van zeg: daar ga ik niet heen. :-) (tegendraadsheid?)







Wel leuk is de straatanimatie. Dat creeërt toch een echte vakantiesfeer, zeker als de zon boven je hoofd brandt en de verse vruchtensappen je van overal worden aangeboden. Dit duo is vader en zoon die de meest exotische en pompende ritmes uit hun djembees wisten te slaan. Ze kregen zelfs twee oma's aan het dansen.

P.S. Voor de geïnteresseerden: de jongen werkt in de Antwerpse Apple-store op de Melkmarkt.

















Een toevallig ontdekt pareltje: juweelatelier Atable op de Steenhouwersvest.
Een winkeltje van de drie vriendinnen Eva, Sara en Gerritjan met prachtige romantische creaties. Mama's, vriendinnen of liefjes te verwennen....?












Terrasje doen, hapje eten, ... Met Sarah en Jonathan en een verfrissende Martini Rosso. Salute!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...