dinsdag 26 oktober 2010

Inspirerende buikdans



Het is de verfijning, de elegantie, de zwoele muzikale tonen of net de opgewekte melodieën, het is de toelating om op en top vrouw te zijn dat me allemaal aanspreekt in bellydance. Het is het zelfbewustzijn, de emotie.

Het is dat alles dat ik onlangs terugvond. Ook terugvond in Daniela - Belgische ouders, Venezolaanse geboorteplaats op het paspoort, opgegroeid in de US of America en bellydancing. En hoe!

Wauw, this lady's got style, met hopen. Maar ook persoonlijkheid, durf, techniek, een overtuigende en brede glimlach, body feeling en smaak! Ze danste gewoon verrassend en damn elegant mijn iPod away: shimmy's op een tango-like nummer van Rupa & the April Fishes, hip dropping op een stuk uit Amélie Poulain's Fabuleux Destin, om belly rollend af te sluiten met de zware jolige stem van Paole Conte en zijn Via con me (it's wonderful), vol kippenvel. Prachtig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...