woensdag 3 juli 2013

Zaden enzo!


Ik kan heel erg genieten van een stukje vers, donker brood - luchtig kruim en krokante korst - maar af en toe voelt mijn lichaam zich blijer als ik mijn dag eens begin met muesli.
 
Ik had me enkele dagen geleden in de mooie BIO-Planet vreugdevol gestort op het zadenassortiment, dus gingen er die ochtend in de ontbijtkom: pompoenpitten, lijnzaad en zonnebloempitten. 
 
Maar ook, een schepje bosvruchten, een halve banaan en enkele kwakken magere yoghurt. 
 
glitters & sparkles want mijn lijf gaat er van huppelen!
 
* Luiewijventip *
Leg de hele boel - kommetje, muesli, zaden, fruit - de avond voordien al klaar. Kun je met je slaapogen alles vlotjes bijeen doen op die immer zo te korte, hectische ochtend!    
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...