zondag 1 juni 2008

Spaghetti van de mama

Als bij ons thuis iedereen van het gezin samen aan tafel schuift, dan kan je er zeker van zijn dat er om het luidst gepraat, gelachen en om aandacht gevraagd wordt. We zien elkaar dan ook niet zo vaak allemaal samen en als het dan gebeurt dan hebben we elkaar heel wat te vertellen, willen we elkaar uithoren en gaan we de tijd dat we vroeger ruzie maakten proberen in te halen door nu samen veel te lachen.

Mijn broer is de pestkop van de hoop, maar heeft tot mijn verbazing elke keer opnieuw erg rake humor. Mijn vader speelt er perfect op in en dat geeft vonken van droge hilariteit. Mijn moeder lijkt contact te willen houden met planeet aarde, maar dat lukt toch nooit en schuift dan ook weg in bochten van humor, naïviteit en liefdevolheid. Mijn schoonzus is meer dan goedlachs en dat met de meest aanstekelijke lach die ik ken. Bovendien blijken we telkens weer sterk te matchen. Ik, ja... Ik hou van humor en ik hou van totaal opgaan in een gesprek, dus je kan je de herrie al wel voorstellen, zeker?

Zaterdag vond dit toneel plaats rond het meest gezellige gerecht: spaghetti fato in casa! Jammer genoeg zonder mijn vader, die andere verplichtingen had. Met z'n allen lachen en lekker eten: de ultieme ontspanning!

1 opmerking:

  1. Ik vond het inderdaad ook plezant. Het is toch wel straf hoe het kan keren hé zus. Vroeger haalden we het bloed onder elkaars nagels en nu zijn we bijna 2 handen op ene buik. Zo is het wel plezanter al had het vroeger ook wel zijn charmes maar das dan van het winnende kant bekeken zeker.Wel spijtig dat ik na het eten uitgeput van een dagje werken op de zetel in slaap ben gevallen maar dan konden de 3 vrouwen van de familie eens goed bij kletsen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...