maandag 14 januari 2008

Soul en beats in A-town

Vrijdagavond ging het naar het Antwerpse Sportpaleis voor een avond vol soul en R'nB. Op dat moment had ik echter nog mijn twijfels. On stage zou immers Nathalia de hoge noten voeren, geflankeerd door de dames van En Vogue en wacko van een Shaggy. En dat geheel is nu niet per se mijn idee van een goed gevuld avondje uit, maar ik had me laten leiden door het idee van gezelligheid en enorme uitgelatenheid van een meisjesavond, en dan niet eens de eerste de beste meisjes. Dus: afspraak in het Sportpaleis.

Ik denk dat ik wel kan stellen dat vooral Nathalia haar credibiliteit, haar soulgehalte, haar magnifieke stem, haar talent, haar dansgevoel, haar entertainmentgehalte nog maar eens heeft bewezen. Ze overtrof met gemak de dames van En Vogue, die toch al enkele jaren langer in het vak staan. En wist met veel charme en plezier te spelen met Mr. Lover Lover. Hoe dan ook, geen slecht woord over het vierkoppige R'nB-ensemble. Ze stonden er met stijl en bakken vol glamour om hun hits met veel verve de zaal in te sturen. En als het al moeilijk was om bij het vrouwelijke gedeelte van de optredens stil te blijven staan, wist Shaggy de zaal helemaal in vuur en vlam te zetten. Hij is een clown, een jongetje van 6, een komiek, een charmeur, een womanizer... een mr. Lover Lover. Duidelijker kon niet!

Ze stonden allemaal met veel plezier op het podium. Flirtend, grappend en grollend. Het werkte aanstekelijk: een erg geslaagde avond. Nooit gedacht dat ik hiervan zo zou genieten.

2 opmerkingen:

  1. Hey Ruth,
    Ik ben de vorige keer geweest, toen Natalia met de Pointer Sisters het Sportpaleis wist te vullen. En ook toen overklaste Natalia met grote voorsprong de Sisters. Ik vind dat we best trots mogen zijn op deze madam.
    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze mag vooral trots zijn op zichzelf, denk ik... En nu terig naar mijn zetel om uit te zieken...

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...