dinsdag 29 januari 2008

Nervosa

Brrr... Zenuwen.... Vanavond examen Italiaans.

13 opmerkingen:

  1. Hey Ruthie,
    Niet te veel aan jezelf twijfelen. Ik ben er zeker van dat het je zal lukken. Veel succes!!!
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grazie mille! Lo spero.... :-) Conoscimi,he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niente di particolare..l'examina va etri perfetto ...no pui douteri di tio .. piensa a los viajis futuros en la presca-isla con suio 500 brand nuevo ..devratero una motivacion supplementario no?.. ecco .. va bene y nuestro domero(duimen) tutti per tio .. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. skippy please!!!!! zo krijg je mij nog echt zenuwachtig!!

    volgens mij volg jij ergens slovaaks in avondschool gegeven door een vergeten tsaar ergens uit een ver en duister rijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha!! Hilarisch!!

    Nu, ik kan er toch wel iets uit opmaken!!! :-)

    Trixie, is het van Skip's berichten dat je je nu weer wat minder voelt? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja zie dat ik straks iets van dat gekke taaltje overneem....

    pfff mijnen binnenkant werkt toch niet zo goed mee ze momenteel

    misschien heeft skip een tjechendrankje voor mij?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yep heb ik ... sterk spul.. roeid gegarandeert alle darmfauna uit..allemaal Braziliaanse regenwoudkruiden en boomschorsen op basis van 25%tequila,40%genever en 35% Krepskaya..Superfly heet het ding .. hou er party's mee...iedereen altijd goedlachs naar huis.. oh by the way,jouw huisband's erwtensoep is piccobello hoor .. smeeuig en rijk aan vezels..je Tiperware pan gaat niet goed in de microwave.. begon dezelfde consistentie aan te nemen als de inhoud ervan.. zorrrry !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gij gaat niet alleen mijne fauna maar ook mijn "flora" om zeep helpen denk ik met uw salsa-brouwsel!:)
    en komen die goedlachse mensen ook nog terug naar een volgende party?

    tzijn linzen (kilo's btw heeft hij erin gedaan vandaar het ausswitch uiterlijk van de soep)

    euhm skip tuperware anno 70 is niet geschikt voor de microwave:) morgen ben je radioactief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vraag me af of die gasten überhaupt nog wel thuis raken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Euhm... wat is er aan de hand met Triwie... Of Trixie? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. TRIWIE ?? .. wie is dat ? Kiwi zeker met je darmprobleempjes ... t'is jouw vriendin die me heeft aangeraden die doos in de oven te steken !! I know nothin'!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. moet gaan ... va bene Ruthie !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja zie dat komt ervan he mij zo'n drankjes aanbevelen dan burps krijg je versprekingen want het is dus wel echt trixie!!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...