vrijdag 11 januari 2013

Anti-suikerdip-remedie

Er loopt daar op het werk een kaboutertje rond dat precies weet wat ik nodig heb in de late namiddag, met een steeds donker wordende achtergrond (lees: lucht) en een almaar stiller wordende redactie-gang (lees: iedereen bolde het al af)...

De naam lezen van de kabouter die dit doosje vol zoete heerlijkheden in de buurt van mijn bureau had gedeponneerd lukte me niet. Ik kon wel nog net bepalen dat ik mezelf mocht bedienen. Met een duik van een bloedsuikerspiegel in de leden laat ik me dat geen twee keer influisteren en dus rukte ik het deksel vlotjes open - foert al die plakband!

Drie van die Tunesische zoete dadelkoekjes werden mijn deel en deden dat suiker in dat bloed pieken tot ongekende hoogten voor 2013!

Dankje, lieve kabouter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...