vrijdag 21 september 2012

Vergeet de wereld: myTunes voor de dag


Een vleugje dancehall, een dosis beats en lekkere lady power


Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Ik gooi het dan ook maar even in de groep: "Ja, ik ben een stresskip."

Toch een van de betere rap-rhythms uit de charts, een classic


Voila, nu kan ik beginnen er wat aan te doen. Toen ik een ietsiepietsie jonger en kwieker was, bestond die aanpak er vooral uit door tot in de vroege zaterdagse en zondagse uurtjes ronddraaiend met mijn Sas-poepie wat ruimte op de dansvloer op te eisen.  Nu ietsiepietsie ouder en vermoeider blijft het nog altijd de beste aanpak.




Mmmh,(iets te zoete) Italiaanse romantiek op mojito-deuntjes én prachtige zinsnedes, of wat te denken van "batte fuorte il mio cuore per te!" - Ogen dicht en met die heupen zwieren!


Zoiets vraagt natuurlijk om tunes, deuntjes die je de hele wereld doen vergeten, die je opslorpen, meevoeren en je hele lijf overnemen. 

Easy deep house beats - I like! Give me some more 


Shake that ass, honey!!
 
Opslorpend en meeslepend buikdansplezier - stress, hu?!


Nog eentje extra... het weekend staat tenslotte voor de deur.

 
Ja, hallo, hoor je die bass niet? Die stem?
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...