zaterdag 24 maart 2012

Verandering van werkschema - Beelden schieten!

Het grootste deel van mijn werktijd zit ik "geconcentreerd" achter het een of ander beeldscherm, de een of andere tekst neer te typen. 

Maar er zijn zo van die dagen dat het werkschema er anders uitziet. Bijvoorbeeld wanneer de designer geen goede introfoto vindt voor het artikel dat ik aan het schrijven ben. 

Dan trekken we met fotograaf, flitslampen, twee dozen kant-en-klaargerechten (de test van het moment) en de persoon die de test in goede banen moet leiden naar mijn keuken. Een keertje niet om zelf te kokerellen, maar wel om wat beelden te schieten met het meest on-lekkere eten dat ik ooit geproefd heb als onderwerp. 

Hier een snapshot genomen tussen enkele takes door. De rest ziet u in het magazine Test-Aankoop dat eind april verschijnt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...