woensdag 30 juli 2008

Hallo Afrika!

In de oerkatholieke Kempen vieren we de mama's rond 15 augustus. In Zeebrugge vieren ze Polé Polé Beach. Ideaal moment om het wereldrecord djembé tokkelen te verbreken zo dachten ze bij Bonjour Afrique, en daarmee meteen wat Belgische euro's in het laatje te verzamelen t.v.v. een schooltje in Dakar. Ze gaan dus niet alleen racen doorheen de mythische woestijn!
Gevolg: ze trommelden op de djembé van Koen Wauters om hem - uhum - op te trommelen ons een ritme aan te leren. De zanger van Clouseau wordt geacht iets meer ritme te hebben, dan de doorsnee blonde griet - me.

Ik ben al helemaal warm gemaakt voor het initiatief en heb dan ook een strak plan - dat uiteraard ook erg flexibel is - uitgedacht. Zaterdag dansen op het strand: beach, mojito's (het is zomer voor een reden,e!), leuke ritmes, veel happy faces, geld opdoen. 's Ochtends lekker ontwaken aan zee, rustig ontbijtje, strandwandeling naar djembé-thing. Steun bijdragen en roffelen maar! Wie doet er mee met mijn strak, flexibel plan?!

2 opmerkingen:

  1. lijkt me wel een tof plan!!! so who knows, maybe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa! Een paar gaten nog: rustplaats en ... het andere ben ik alweer vergeten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...