dinsdag 8 juli 2008

Bella Sicilia!


Er weet er één me te doen snakken naar vakantie!

3 opmerkingen:

  1. ja vond dit zo'n beeldig plaatje!
    deed me een beetje denken aan Ortigia....
    nog een maand en half
    streepjes trekken is begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ruth,

    Leuke vakantie heb jij nog voor de boeg ! Ik ben net terug van vier daagjes Rome, altijd leuk natuurlijk. Binnen twee weekjes ga ik terug voor drie dagen maar dan wel voor het werk :-(

    Weet jij hoe je zo een youtube filmpje moet plaatsen op je blog ? Mij lukt het niet en ik zou dat ook graag doen op mijn blog (ben er nog maar net aan begonnen).

    Groetjes,
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ruth,

    Ik heb nog een vraagje in verband met de blog. Hopelijk kan je mij verder helpen ...
    Kun je je aangemaakte berichten nog verwisselen van plaats ? Bvb. als ik morgen een bericht aanmaak, dat dat dan eerder verschenen lijkt dan het bericht dat ik vandaag aangemaakt heb ?

    Groetjes,
    Louise

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...