maandag 21 mei 2012

Voor pot en pan - Stockverkoop!

Ik zeg je: voor je volgende trip rij je het best richting Schelle. Op het eerste zicht misschien heel wat minder aanlokkelijk dan Stockholm - mijn eerstvolgende trip in de agenda - maar ik beloof je dat het de moeite is. Toch zeker als je potten van Demeyere - cadeau van de mams en paps voor mij 21e verjaardag - bruutweg gestolen werden tijdens de inbraak in je appartement. 

Vanaf 1 juni aanstaande kan je in het ogenschijnlijk saaie(re) Schelle terecht voor een exclusieve verkoop van bijna alles wat een foodie-hartje begeert. "Bijna alles", want delicatessen en ander lekkers is er niet. "Bijna alles", want je vindt er onder andere potten, pannen en messen van Staub, Demeyere en Zwilling. 

Moet je daar nu voor naar Schelle? Ja! Want je kan al deze leuke, mooie topproducten op de kop tikken met kortingen tot 50 %. Ja, want ook redelijk uniek: meer dan 25 000 artikelen, zo goed als het ganse gamma, eindereeksartikelen en 2e keuze producten met een gegarandeerde kwaliteit. 

Ik hoor al muziek in mijn oren... 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...