dinsdag 29 mei 2012

Chocolade mét spreuk: op tijd en stond

 



















Een mens heeft gewoon op tijd en stond chocolade nodig. Dat heeft te maken met serotonines. Of toch een of andere -ines. Er bestaat geen wetenschappelijke twijfel meer. 

Denk ik toch. En als die toch nog zou bestaan, dan mag ik me terecht verbouwereerd afvragen "Wat doen die zogezegde wetenschappers dan?!". Om ze vervolgens met mijn deegrol - let op, het is een groot exemplaar - achter hun witte labojas te zitten. 

En sinds de dageraad waarop Côte d'Or besloot algemene wijsheden - de ene weliswaar algemener en meer wijsheid, dan de andere - binnenin de labels van hun Mignonette te plaatsen, is er een reden bijgekomen waarom een mens op tijd en stond gewoon een stukje chocolade nodig heeft. 

Als stress omhuld zou zijn met chocolade, zou ik nu een gelukkig mens zijn. Als stress omhuld zou zijn met chocolade, dan zocht ik striktere deadlines, vervelende mensen en een overvolle autostrade met de glimlach op. 

2 opmerkingen:

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...