dinsdag 8 april 2008

Louis Theroux is back!














Mijn favoriete reporter/journalist/vragensteller is terug op de Belgische televisie: Louis Theroux! Met zijn al dan niet gespeelde naïviteit slaagt hij erin de vreemdste of meest ongewone geïnterviewden de meest confronterende, bizarre of juist gewone vragen te stellen waarop hij dan ook nog een vriendelijk antwoord krijgt. Iets waar bijlange niet elke interviewer in slaagt. Hij werkte al samen met Michael Moore (je weet wel, die van Bowling for Colombine, Stupid White Man, Sicko en Fahrenheit 9/11) en dat is te merken, hoewel Theroux wel toegankelijker, vriendelijker, oprechter lijkt.

Mijn journalistendromen zijn soms murw, maar zeker nog levend. Meewerken aan de wondere wereld van Louis Theroux of iets doen dat in de Belgische vertaling zou zijn van zijn stijl zou me zeker en vast liggen. Ik ben nogal sterk in naïeve vragen stellen, niet gespeeld, en kan gefascineerd zijn door de meest vreemde individuen. Wie heeft zijn telefoonnummer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...