zaterdag 10 november 2007

Vermist

Een nieuwe Vlaamse film met heel wat mooie mensen, over heel wat minder mooie gebeurtenissen.

Geen topper vol magnifieke verhaallijnen en onverwachte plotwendingen. Wel een stevige Vlaamse film, goede acteerprestaties, een "graag gezien" verhaal voor een avondje film geruggesteund door een aangename filmscore.

Een ideaal voorproefje voor de serie die erop zal volgen en die me op koude, donkere winteravonden op mijn zetel met een dekentje zou kunnen dwingen.

2 opmerkingen:

  1. Pieps!
    Inderdaad een geweldige film, zeker omdat ie van Vlaamse makelij is...
    T grappige is dat een broer van een vriendin er in meespeelt. Hij speelt Milan, die kerel op de loft...
    En ja hoor, mijn vriendinnen en ik zijn op slag fan van Kevin Janssens !! (Van Koen de Bouw waren we dat al, hihi.)

    Groetjes
    Lie x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi!

    Ah ja, die arrogante drugs-orgiekerel! ;)

    :) Ik had hem al in Windkracht 10 bewonderd. Een mooi staaltje Antwerpse vormgeving,e! :)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...