zaterdag 6 april 2013

Maar morgen sta ik er weer!

Passie, I love it en 'k kan er niet genoeg van krijgen. Ik slurp het op, ik adem het uit, ik spring in het veld, ik huppel doorheen de dagen en ik sjeez door ervaringen. Fantastisch! 

Ceasarsalade met gerookte forel en mayodressing - Recept: Delicious.
De andere kant van de medaille is dat ik er zo nu en dan wel een rekening voor moet betalen: donkere dagen, dat van die donsdekens enzo. Ik kan u zeggen: die prijs heb ik er meestal voor over, al is het zeker geen pretje, niet voor mij, niet voor L'Amour. 

Peterselieboter met lavendel voor op de dorade - Recept: Delicious.
Die verdient erna, ervoor, tijdens dan ook zeker wat extra, eigenlijk dus de godganse tijd. Heeft hij even geluk dat ik van het "zorgende" type ben en dat ik zij die ik liefheb, graag verwen. 

Tafeltje dekje en moi na een stevig recuperatiedutje aan de slag met kookpotten, quinoa, gerookte forel, meer dan zacht gekookte eitjes, dorade, tijm en lavendel! Die laatste gaf het geheel een zachte zomerse toets, al moeten we daar momenteel nog altijd vooral van dromen. 

Het was een maaltijd genieten, tot rust komen, bijpraten, bij lachen ... en opnieuw geveld worden door slaap. Sogni d'oro, maar morgen sta ik er weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...