vrijdag 16 mei 2008

Roes

Ik heb mijn auto! Gisteren gaan halen! Het ding herbergt een turbomotor en dat gaat lekker vooruit.

Ik ben helemaal in de wolken, bijna in de zevende hemel. De zesde ziet er alleszins veelbelovend uit. Ik kan het niet geloven: hij is van mij! Ik heb hem. Net een aanstormende verliefdheid: ik wil over niets liever praten. Nee, je moet me niet komen lastigvallen met grijzewolkenperikelen, treinen die te laat zijn, lessen die afgelast zijn, weekendplannen, te dure benzine ... Laten we het gewoon over die witte, gestroomlijnde, Italiaanse schoonheid hebben.

6 opmerkingen:

  1. Die witte, gestroomlijnde, Italiaanse schoonheid zal jou dinsdagmorgen naar jouw werk kunnen brengen als de NMBS staakt! We zijn benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ruthie,
    Nu kan je België gaan rondsnorren, en we hopen natuurlijk op een bezoekje in de "verre" Noorderkempen.
    Groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geniet maar van je Italiaanse bolide :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helaba knappe meid,

    Ben erg nieuwsgierig! Toch al 1 "Italiaan" die je in je netten hebt gestrikt.-:))))
    Liefs,knuffel,
    Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ciao Lukkas,

    Nah, ben gisterenavond nog in Brussel beland met mijn bolide en dat was toch even stressen. Ik heb er getuigen van die dat zullen bevestigen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ciao Kempenaars!

    Ik kijk zeker uit naar tripjes richting familie en vrienden!! Tot een dezer (eerst nog examen Italiaans afronden, zodat ik meerdere Italianen in mijn netten kan strikken. Aha!) ;)

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...