woensdag 7 mei 2008

Arbeiten in München

Ik schoof met lichte tegenzin mijn plannen voor een verlengd weekend in La Dolce Italia opzij om maandag fris en monter naar München te vertrekken. Voor het werk. Doel van de trip was gaan luisteren naar de bevindingen van een test en zo meer deatils, uitleg, inzichten te verzamelen om een mooi artikel samen te stellen.

Nog maar eens een slapeloze nacht, mijn sushi-ontmaagding, uren van vergaderen, stapels gezellige en lachwekkende momenten later en met een schriftje vol aantekeningen zette ik doodop terug voet op Belgische bodem. Met een pizza van Gianfranco voor mijn neus, een groot glas Marie-Henriette aan mijn mond, een flanellen stofje op mijn huid en mijn Ikea-zetel onder mijn zitvlak laat ik de homecoming rustig doorsijpelen. Trips zijn leuk, maar thuis zijn ook.

En nu aan de slag met alles wat de techneuten aan de techseut hebben getoond: veel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...