vrijdag 16 mei 2014

Roots van Lush: een zaligheid voor je hoofd

 Roots 
Het is hier geen beauty-blog, het is nog altijd Niente di Particolare. Roots is niets nieuw, het bestaat al eeuwen in het gamma van happy cosmeticamerk Lush. Het is geen shampoo en ook geen conditioner, het is een haarmasker

En het is zààààlig!

Het belandde zonder aarzeling in mijn rieten boodschappenmandje toen ik de belofte las "dé oplossing voor dun en fijn haar". De rest van de uitleg kon me gestolen worden, vooral nadat ik eraan had gesnuffeld: wat een fantastische geur. 

Over het mirakel voor dun en fijn haar vind ik weinig terug in de informatie op de website en ook na twee testsessies loop ik niet rond met een opgeblazen kapsel (daar zorgt hun BIG-shampoo wel voor). Wel doet het mijn hoofdhuid en haar enorm veel deugd: de munt, de honing, de zachte crème, het ritueel, de geur, de glans achteraf ...

Het is zàààààlig!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...